• Bladzijden: 179
  • Richtprijs: € 23,30
  • Datum: 9/01/2006
  • Uitgeverij: Informatie Verre Reizen Vof
  • KIDS VER OP REIS Kopen - prijs vergelijken: Proxis & Azur
  • KIDS VER OP REIS Kopen - prijs vergelijken: BOL.com

Vele gezinnen met jonge kinderen stellen een reis naar een ver land veelal uit tot ze de tienerleeftijd bereikt hebben. Kan je die verre reizen überhaupt wel maken met kinderen of tieners? Welke voorzorgen moet je nemen? Hoe pas je best het reisprogramma aan? Op al deze vragen en nog veel meer krijg je een antwoord in het boek 'Kids ver op reis'. Uiteraard behandelen ze in dit boek geen strandvakanties maar wel avontuurlijke reizen. Geschreven en geïllustreered door enthousiaste ouders en hun kinderen.

Het boek is een bundeling van reisverhalen die je meenemen naar Azië, Afrika en Latijns-Amerika. Op het einde vind je dan nog een hoofdstuk praktische informatie om je reis degelijk voor te bereiden. De reisverhalen van avontuurlijke gezinnen zijn zeer divers van onderwerp en thema. Deels ligt dit aan het feit dat de redactie de verhalen wat heeft bijgestuurd door extra vragen te stellen of een thema verder uit te diepen. Daardoor krijg je een waardevol werk boordevol tips en niet zomaar wat losse flodders.

Het boek is bedoeld voor ouders die overwegen om een verre reis te maken met hun kinderen (in de leeftijd van 6 tot 16). Zij krijgen een indruk wat voor soort reizen je met het gezin kunt maken, welke verrassingen je onderweg tegenkomt en hoe de kinderen een verre reis ervaren. Voor gezinnen die al eens een verre reis gemaakt hebben, zullen de verhalen herkenbaar en inspirerend zijn. Ook voor kinderen en tieners is het leuk om te lezen over de bijzondere avonturen van hun leeftijdsgenoten.

Website voor dit boek: www.kidsveropreis.nl

Tags: Vakantie Afrika, Vakantie Azië, Vakantie Latijns-Amerika, Voor Kids