NEPAL - TE GAST IN

Book NEPAL - TE GAST IN
  • NEPAL - TE GAST IN Kopen - prijs vergelijken: Proxis & Azur
  • NEPAL - TE GAST IN Kopen - prijs vergelijken: BOL.com

De reeks TE GAST IN is een buitenbeentje in het wereldje van de reisgidsen. Het woord 'reisgids' is eigenlijk niet de juiste omschrijving. Deze boekjes bevatten artikelen van meerdere auteurs die een speciale band hebben met een verre bestemming. Dit najaar heeft deze uitgeverij een restyling doorgevoerd: meer kleurenfoto's en een superhandig formaat. Nepal is een van de eerste bestemmingen die in dit nieuwe pocketformaat verschijnt.

Nepal is reeds aan zijn 10de druk toe. De uitgever maakt er een erezaak van om deze gidsjes zeer actueel te houden. Wellicht geen sinecure maar noodzakelijk voor verre bestemmingen waar de politieke en economische situatie nogal eens snel durft te wijzigen. Met Nepal krijg je 7 insiders aan het woord die je informeren over allerlei thema's: geschiedenis, religie, festivals, wandeltochten, gebruiken en gewoonten.

Nepal is niet zomaar een bestemming waar je even naartoe trekt zoals een weekendje Rome. Je kan deze reis pas echt beleven als je weet wat er leeft bij de bevolking, hoe de politieke en religieuze situatie er is en je wat afweet van de gewoonten. Je gaat toch geen pak friet gaan eten in Nepal? Daal bhaat, dat is wat je gaat eten. Met deze gidsjes krijg je die broodnodige achtergrondinformatie om optimaal te genieten van je reis. Bovendien zijn de teksten boeiend geschreven en worden moeilijke thema's als hapklare brok gepresenteerd.

Dit boekje van Nepal is eigenlijk onmisbaar voor wie het land écht wil leren kennen. En voor de prijs hoef je het alvast niet te laten.

In Belgie beschikbaar bij :
-De Reyghere, Brugge 050-491229